tisdag 28 juni 2011

Flicka med kollibri

 Detta är ett kort som legat ett tag och väntat på att dekoreras. Nu fick jag äntligen till det. Den underbara flickan har jag hittat hos Mo´s Digital Pencil. Papperet finns i stacken Rustic som finns på Panduro. De vita som kluttarna i hörnen har jag gjort med Touch Deco som också finns på Panduro.

 De gröna "kvistarna" kommer från Magnolia. Nu har jag äntligen lyckats lista ut hur man fäster dem på ett bra sätt. Tidigare var hål i översta papperet och lim inkluderat - inget bra sätt. 

Utöver det som ska synas så låter jag ca två centimeter metalltråd sitta kvar. Jag lägger kvisten där den ska vara och sätter dubbelhäftande tejp rätt över metalltråden. Detta täcks sen av de andra blommorna. Dessutom sätter jag en liten bit dubbelhäftande tejp på någon av kristallerna, för att de ska sitta lite mer fast. Hur gör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...