lördag 9 juni 2012

Karen Middletons–Sweet Pea Stamps

 

Strömstad Scrapbooking är fyllt med nya blommor. En leverans kom förra veckan och en kommer på måndag eller tisdag. Allt är redan upplagt i butiken!

50 % rea på många stämplar är upplagt idag! De flesta finns bara en av.

SAM_5462

SAM_5461

Stämpeln kommer från Sweet Pea Stamps och är en av de 76 stycken som finns i sortimentet. Roliga att måla! Själv använder jag mig av Copic Ciao när jag målar.

SAM_5463

Diesen är från Cheery Lynn Design och tyvärr har jag slut på precis denna för tillfället, men de kommer in igen.

SAM_5466

Denna rara stämpeln är från Vilda Stamps. Den kostar 45 kr och finns hos Strömstad Scrapbooking.

SAM_5468

Trevlig lördagskväll! Nu ska jag gå och lägga barnen :)

Besök gärna Strömstad Scrapbooking!

/Anna

2 kommentarer:

  1. Ett fint kort och en ljuvlig stämpel
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, Sweet Peas stämplar är bara sååå vackra! Har faktiskt några men är inte så duktig på att måla (de är ju rätt så detaljerade)...
    Helt underbart kort, jag blev jättesugen på att göra ett kort nu! ;)

    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...