söndag 13 januari 2013

Så söta Liljenonvaljer!

En av mina favoritblommor är Liljekonvaljer. De är så söta och doftar ljuvligt! Där jag bor är de tyvärr fridlysta så man får njuta av dem i naturen istället. Idag har jag skapat ett kort med en av de söta Fe korten med just en Liljekonvalj på.
 
Jag valde att lägga till rosa förutom grönt och vitt som finns i bilden.

Bakom kortet stack jag ner en Tag med några ord på.

Visst är hon söt!

Alla blommor jag använt finns i butiken! De heter Vita Liljor, Rosa Rosor, HelleboresCalla Lily. Jag har också använt en söt spets.

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

2 kommentarer:

  1. Så snyggt, alla vackra blomdekorationen och den fina bilden!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. dundermaffigt kort, och jättesöt bild.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...