söndag 24 februari 2013

Gult och blått

Du har väl inte missat vår skisstävling?? Klicka här! Den pågår till 3 mars.
Själv blev jag jätteinspirerad av Ullis skiss och så här blev min tolkning.
 
 
Det här är en lite ovanlig färgkombination för att vara mig. Då blåa tonerna gjorde sig dock fint mot de gula. Den rara stämplen Tilda Blowing Hearts är från årets första kollektion, With Love Collection 2013.
Jag har använt brunt Crispy-band och ett smalare band i brunt och silver som heter Pepita. Under textstämpeln har jag använt min nya favvis Diamond. Det är ett 4 mm brett strassband, som är hur användbart som helst!
 

 
 
 
Den vackra stora rosen är en bamsing på 5 cm i färgen 2 tone Denim Blue. Urläcker!
De små knopparna är söta och kommer från den egna kollektionen med blommor. Knopparna är helt stängda till skillnad från många andra mulberryknoppar.
 
 
Den vackra liljan är i färgen Ocean Blue och är en färgkombination som bara finns hos Strömstad Scrapbooking och återförsäljarna av vår egna kollektion Sanglert. Den stora knoppen likaså. Det är en Rose Bud 15 mm i färgen White with blue base.
 
Kram från Anna!!

2 kommentarer:

  1. Gult och blått ät så fräscht! Jättefint Anna! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. Så fint du fått till de blåa o gula färgerna! Och stämpeln är ju bara för söt. Väldigt fint kort! Och tack för besöket i min blogg! Kram Elinor

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...