torsdag 30 maj 2013

Halva priset på Magnolia - rean slut 31 maj!

Nu ska jag bara tjata en enda gång till.........
Det är ett dygn kvar på SUPER rean på Magnolias stämplar hos Strömstad Scrapbooking. Det är 50 % rea på två av kollektionerna. Här finns många godbitar kvar!!
50 % REA t.o.m. 31 maj



Här var det till att skapa ett beställningskort som ska ges bort från hela tjocka släkten. Det är press det :) Jag hoppas att de inte blir besvikna!
För att mjuka upp kortet lite så har jag satt lite vitt tyll som sticker ut från kart papperet på ett par ställen, syns dåligt på bilen. Spetsen är viktig - det blir bra känsla med den! Det är samma spets både utanpå och inuti kortet för att skapa helhet. Både tyll och spets finns i min butik.



Den stora rosen som är drygt 4 cm finns faktiskt inte kvar i butiken i den storleken, den finns i andra färger (rosa och vitt).
 
Dock finns den blåa kvar i en mindre storlek 30 mm som heter Wild roses och färgen heter Denim blue! En sån bra färg! Den passar både till ljusare baby blue och mörkare midnight blue.


Till blomsterfånget har jag valt färger i ljus och mörk blå samt vit och Cream. Några gulddetaljer också. Jag brukar fylla ut såna här samlingar med blommor med små knoppar eller dekorationsbär. Vintage Berries passar utmärkt!

 
Här får två större wild roses 30 mm samsas med både större och mindre knoppar samt liljor. Den stora blåa rosen är i färgen Pale blue den hittas i butiken här. Den mörkblåa liljan är i färgen Denim Blue. Den är från vår egen kolletion Sanglert och finns bara hos oss och våra återförsäljare.
 
 
Till insidan har jag valt att använda en stämpel från Vilda Stamps. Alla papper har fått mörkblåa ramar. Tvärs över sitter en spets för att mjuka upp det. Den är i Cream och heter Spets Bloom.
 
 
 
Må väl!
Kram Anna
 

1 kommentar:

  1. Så fint kort Anna! Blomkombinationen är underbar och den blå rosen blev verkligen som pricken över i! Alla kommer gilla detta kort tror jag :)
    Önskar dig en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...