onsdag 2 april 2014

Marint kort...

Nya fina vintagebilder från Nellie Snellen finns i butiken och jag har fått nöjet att använda dessa. Bilderna är jättesöta och ser ut som små konstverk.

Jag har försökt att hålla mig till ett strandtema i blå/bruna nyanser.

Fyllde en liten glasflaska med blandat glitter, tycker det blev en söt detalj.


Några olika sorters blommor blev det. Callor, tusenskönor och rosor.


De små alkottarna har jag faktiskt plockat på vår gräsmatta och just den dekorationen finns det rätt mycket av ;).


Kanterna fick lite glitter på sig... likaså mitt ansikte. Jobbar nätter för tillfället och fick förklara att det inte var "finpåjobbet" glitter utan "pysslasentpåkvällen" glitter :)

Kramar till er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...