torsdag 2 oktober 2014

:: Man kan aldrig ha för mycket rosa ::

Hej! Jag har fått äran att komma tillbaka och gästa Strömstad Scrapbooking under ett par månader! Det känns otroligt roligt att få "teama" med duktiga Karin och Primia! Då Anna på Strömstad Scrapbooking fått tillökning med en liten prinsessa tänkte jag starta med en dröm i rosa!

Flera lager av papper och die-cuts. Ovanpå spetsen har jag satt ett enfärgat band.
Att använda doilies ger enkelt och snabbt ett sött element på dina kort.

Mitt stämpelmotiv har jag fäst med 3d kuddar för att få extra djup i kortet.

Att kombinera en milt rosa Ros med den vita Cherry Blossom och vit Sweetheart Blossom skapar direkt en ljuv och romantisk känsla.

Med lite Stickles på blommorna skimrar de extra fint!

Tack för att ni kikat på mina bilder och hoppas att ni är nyfikna på vad jag har att visa nästa gång.

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...