lördag 2 maj 2015

.:Mitt 2015:.

Hej!
 
Förra helgen var jag på (för mig) årets scrappiga höjdpunkt -Fristadsträffen.
Och till en av utmaningarna skapade jag denna.
En layout om några av mina mål för 2015.
Jag fullkomligt älskar de nya kvistarna med små "bär" på! Dom går att forma precis som man vill eller klippas till önskad längd om man så vill.
Strömstad Scrapbooking var med som en av helgens sponsorer och priserna som delades ut var helt fantastiska! Och att få se andra bli så enormt glada och berörda över att bli tilldelade ett pris skapade en fantastisk stämning i lokalen. ♥ Kärlek scrappare emallan! Helt magiskt! ♥
Blommor är ju nästan ett måste för mig och gardeniorna passade perfekt på layouter!
Dessutom är dessa nya magnolior ljuvliga!
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig dag och en fin helg!
.:Kram Karin~Kajsan:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...