söndag 18 oktober 2015

.:Grattis Leon 8 år:.

Hej!
 
♥ Min minsting fyllde igår hela 8 år ♥
Minns dagen då han föddes. Det var ingen liten kille som en vecka sent bestämde sig att till slut se dagens ljus! 5,5kg och 55 lång såg han dagens första ljus.
 
När jag för ett tag sen frågade Leon om han vill ha ett mammagjort kort eller ett coolt köpt kort så tittade han på mig länge... Sen sa han -Mamma! Jag vill ha ett kort som du har gjort! Dom är suuuper coola! Och fina såklart...
Sötunge! Klart han fick ett kort! ;)
Dagen till ära fick han ett specialgjort kort med en alldeles ny stämpel ♥
Och såhär blev kortet:
Dekorerat med blommor, pistiller, och blad.

Dagen bjöd även på vacker blå himmel och sol,
som sen resulterade i en ljuvlig solnedgång...
 
 
 
Tack alla för att ni kikat förbi ♥
 
Må gott och jag önskar er alla en ny fin kommande vecka ♥
Kram Karin~Kajsan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...