onsdag 5 november 2014

Till far

Hej hej, Anna heter jag 
och kommer från och med idag att visa er
vad jag skapar med fina saker här från Strömstad Scrapbooking.
Är ursprungligen från Värmland men bor sedan 20 år tillbaka i Stockholm.
Jag har alltid tyckt om att pyssla med olika saker och hittade till 
scrapbookingens fantastiska värld hösten 2006. 
Jag gör mestadels kort men ibland blir det även en och annan layout skapad. 
Något jag inte kan pyssla utan är min pincett. 
Favoritfärg är turkost och ja alla andra också förstås :)
Hoppas att jag kan inspirera er!
 
Kram

Här kommer ett Farsdagskort:



Närbild av alla fantastiska blommor ni kan hitta.


Jag har använt mig av denna die som jag sedan har
 klippt ur en oval i och satt på 3-D kuddar.
Jag har använt dessa halvpärlor. På texten hittar ni Glossy Accents,

Ha en bra dag!
/Anna

1 kommentar:

  1. Underbart kort Anna och varmt välkommen till Strömstad Scrapbooking ♥ Ska bli enormt roligt att se vad du skapar framöver :) Stor kram /Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...