torsdag 11 november 2010

Julkort #14

Detta är mitt första kort med min nya stämpel från Magnolia, Cool Santa. Han är lite trixig att använda eftersom han lutar sig. Det bästa hade ju varit ifall jag hade haft en lyktstolpe eller liknande.. Men, men, han får luta sig mot kanten. Alla kanterna är embossade med vitt pulver och sen har jag även dragit en linje med en Snow Marker som ger en lite fluffig snöeffekt när man använder värmefön på den.

Blomman har jag gjort med Pyssel-Pinglans beskrivning och sen fäst en vanlig knapp i mitten med guldtråd virad runt om.

2 kommentarer:

  1. Dina julkort är så fina.
    De känns vekligen lite extra lyxiga. Så härligt embossat, helt perfekt. Och den snowmarker, den gör sig verkligen runt kanterna.
    Jag är en big fan av magnoliastämplar och måste gilla tomten mycke..
    ;D
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej hej, vad kul att du testat blomman! :) Vilket härligt kort och jätteläckert med snökanten, en sån penna skulle jag vilja ha! Jag använder Promarker-pennor när jag färglägger mina stämpelmotiv. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...