fredag 21 december 2012

We wish you a merry Christmas...

Hej! Hoppas julefriden och fröjden börjar lägga sig hos Er därute! Idag bjuder jag på årets sista julkort...Och jag måste säga att man kan ändra sig. Jag har aldrig älskat Magnoliastämplarna - tillhör skaran som har svårt att komma över det saknade-mun-faktumet. Men, faktum är att jag börjar gilla stämplarna allt mer och mer. Och de är så himla roliga att färglägga! :-)

Stämpeln Tilda catching stars funkar både på vanliga kort och julkort tycker jag..
...Crispy band är så tacksamma och enkla att använda...

...Motivet färglagt med Copics Ciao...
Kanter chalkade med Walnut Stain stämpeldyna
Lite glitterlim på stjärnor och krona


"All I want"-stämpel från K-Design: lätt chalkad och
försedd med glitterlim kant - väldigt effektfullt!

Önskar Er En riktigt God Jul och Gott Nytt År!
Kram
//Cattie





6 kommentarer:

  1. Jättesött Cattie! Gillar den mörka röda färgen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart fint julkort Cattie!
    Så härligt färglagt och textstämpeln så läcker!
    Hela kortet är helt underbart fin!

    GOD JUL TILL DIG!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Kanonfint Cattie! Underbart färglagt! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. WOW, så snyggt julkort! kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Så vackert kort så snyggt färglagt!
    Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
    Ha en skön julhelg!!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Jättefint - och vackert färglagt som vanligt! Gillar båda stämplarna!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...