fredag 14 december 2012

Sweet Pea julkort

Hej! Jag gillar att färglägga stämplar. Även om jag inte kan ett skvatt om skuggning eller hur man får djup i sina motiv så ger det mig ro att sitta lite och dutta. För varje färdig bild tänker jag att man ändå lär sig någonting. Sweet Pea är ett stämpelfabrikat som jag tidigare inte testat på och nästan varit lite skrajsen för. Därför var det superkul att få testa just dem! Inte egentligen svårt att färglägga, men nytt för mig. Så, här är mitt allra första Sweet Pea kort! :-)

...Jag gillade verkligen att motivet går att använda både till vanliga kort och mer

Superläckra Liljor (Sanglert), bara namnet Rock n' roll säger väl det mesta!? ;-)

...Enklast möjliga insida..

Så, är det någon annan som vågar haka på och utmana sig själv med att färglägga en ny typ av stämpel!? ;-)
Kram
//Cattie

3 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt fint kort och din färgläggning helt suverän!
    Stämpeln så läcker!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Helt underbart kort Cattie!! kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...