tisdag 4 december 2012

När någon du älskar blir ett minne…


Idag bloggar jag ett kort som jag har fällt många tårar till när jag gjorde det. En av de finaste människor jag känt har gått bort. Ibland är livet så orättvist. Mina tankar finns hos hennes man och barn varje dag.

DSC_0038 (800x702)

Jag valde en lugn blå färg med några svarta detaljer såsom ramarna och lite spets och tyll. Min inspiration för att hitta på en ny layout var inte så stor när jag satte mig så jag passade på att lifta ett underbart kort, “Rosa och svart” som Ullis i designteamet gjort. 

DSC_0039 (800x533)

Texten hämtade jag från en av Vildas stämplar, som jag dessvärre inte har i sortimentet. Jag får nog ta in de stämplarna.

DSC_0041 (800x533)

Den stora vita blomma högst upp är en julros. Två stora knoppar i vitt med blå bas sitter nedanför. Och sen kommer en helt mängd med andra blommor som alla finns hos Strömstad Scrapbooking.
Kram från Anna

4 kommentarer:

  1. Alltid ett svårt kort att få gjort...Jag har ett själv som jag snart måste påbörja, tyvärr...Tycker du har gjort ett jättefint kort med underbart blomkluster, kommer garanterat uppskattas!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. Ett underbart kort har du gjort
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart vackert kort, det uppskattas säkert!

    STOR KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Wow what a magnificent floral display! Lovely card :) Jen xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...