söndag 9 december 2012

Påskort med plats för sedlar

Börjar med att önska er en fin andra advent! Tiden rusar fram och många är sysslorna innan jul. Men jag tar en pause och pysslar med lite annat än juliga saker idag.

Jag hittade lite bruna påsar i mina gömmor och de är alltid kul att altra. Idag valde jag att klistra igen påsen så den behåller sitt platta utseende. Jag vill att den skall agera som ett kuvert. Jag stansade toppen med en kantstans och sedan täckte jag både fram och baksidan med mönstrat papper. Jag dekorerade med en av de söta Flower Fairies bilderna. Jag pyntade med dubbla rosetter och sedan de fina vita Liljorna.
Inuti påsen ligger ett kort som man kan dra upp och fästa pengar eller kanske ett presentkort inuti.

Många kramar från Ullis!

4 kommentarer:

  1. Ljuvligt vackert och så fina färger!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Underbart Ullis-vännen!! Du är såååå duktig!!! En fröjd för ögat och för inspirationen att se dina vackra alster!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Kanonbra tips till jul! Bäst vore ju om man själv fick ett av tomten - fullt med sedlar att shoppa scrapgrejjer för...;-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...