söndag 9 oktober 2011

Hjärtliga gratulationer


När vi var på Stoff och Stils här om veckan så ville dottern min att vi skulle köpa ett gult organsaband. Nja - tyckte jag, men ner i korgen åkte det i vart fall. Nu kom det till användning i vart fall och det blev riktigt klädsamt. Det var ju tur att min 6-åriga dotter fick var med och bestämde.


Kan man bli kär i designark?? Jag har fått i en hel hög med designark från My Mind's Eye och jag vill bara gå och titta på dem hela tiden. De är såå fina! Och med glitter... Suck ja!

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Vad kul att stämpeln är på väg! den som väntar på nåt gott ... :)
    My Minds Eye papprena såg jättefina ut. Och du har börjat med julkort också ... få se om jag hinner få till några i år.
    Ha det bra,
    kram Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...