lördag 8 september 2012

One Free Wish – grattiskort

 

DSC_0020

Till detta kort så har jag använt papper från Prima Marketing i storleken 6 x 6. Den jag har använt heter Fairy Belle. Detta är slut hos Strömstad Scrapbooking men vi har två andra block i samma kollektion. Nu till REA-pris 39 kr (50 % på ord.pris). Klicka här!

DSC_0011

Till framsidan så använde jag en stans från Cheery Lynn som heter One Free Wish. Kortet är dekorerat med ett gäng med olika blommor. Jag har nog kommit på att det är när det gäller dekorationer som jag tycker det är allra roligast att pyssla.

De långa sakerna till vänster heter Lavenderkvist och finns i några olika färger. Verkligen speciella! Den stora rosen är 3,75 cm och färgen heter 2 tone champagne pink.

Längst till höger tittar det fram en liten Calla. Så söta tycker jag, livar upp de vanliga blomsterna.

white-mulberry-paper-calla-lilies-337-p

DSC_0012

 

DSC_0019

Stämpeln kommer från K-design. Min butik, Strömstad Scrapbooking har numera ett helt gäng med textstämplar. Till och med lite julstämplar har kommit in :).

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Den dien vill jag ha!! Skriver genast ner den på min önskelista... :)
    Sådant vackert kort med varma, härliga färger! Man blir glad bara av att titta på det!

    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...