söndag 23 mars 2014

.:Rosor, liljor och tyll:.

Hej!
Mitt i alla vårens solstrålar spritter fortfarande skaparglädjen.
Idag har jag pysslat ihop ett kort i turkost, vitt och lila.
en stämpel från Saturated Canary och massor med olika blommor.
Snart är påsken här och jag håller som bäst på att fylla på med härliga gula toner bland alla blommorna i shopen. Men ännu finns tid att skapa lite till innan påskens alster tar över för ett tag.
Dags att vända upp näsan mot vårsolen en stund med en kopp kaffe :)
Sen blir det en vända till i pysselrummet innan kvällen kommer.
 
Må gott allihopa och en stor vårkram från mig till er!
.:Karin~Kajsan:.

3 kommentarer:

  1. Åh så jättefint!! Härliga färger, vackert färglagt och så ljuvliga blommor!! Love it!Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, blommor kan man ju aldrig få för mycket an! ;) Kram Karin

      Radera
  2. Tack Maud :) Ja, Saturated Canarys stämplar tillhör verkligen en av mina favoriter. Stor kram / Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...