torsdag 26 juni 2014

Tack för att du är den du är...

Idag tittar jag in mellan solstrålar, åska och hagel allt i en fin blandning.
 
Satt med mina blommor och testade fram lite olika färgkombinationer och fastnade för den här mixen i vitt, lime- och mintgrönt.
 
Det mönstrade pappret blev ett diskret trämönstrat papper för att inte ta för mycket fokus från blommorna.
 


Rosor och körsbärsblommor. För att få mer liv i blomsterarrangemanget har jag använt olika modeller på blommorna men även olika storlekar.

Ulrika aka Lillblomman har gjort en jättebra tutorial här på bloggen om just blomstercluster, den är väl värd att läsa.


Fina rosenknoppar kommer alla ur samma färdigmixade paket, tycker att dom är fantastiskt fina.
Här syns även små Sweetheart Blossom i gröna nyanser.
Några fina pärlor använde jag i kortets ytterkanter.


Även här syns det några rosenknoppar samt rosor.
Ängeln har jag norpat ur en krukväxt här hemma.


Kram Primia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...