söndag 8 juni 2014

.:Snart dags för ett nytt litet liv:.

Hej!
 
Idag kommer ett ganska enkelt kort från mig.
Jag som fullkomligt älskar blommor har väldigt svårt att skapa ett alster utan...
Men här valde jag att fokusera på innehållet i kortet vilket var en ljuvlig text.
Kortet är skapat till en vän som alldeles snart får en liten bebis och utan vare sig vetskap om det blir en liten tjej eller en liten kille eller riktigt när, gjorde att jag ville skapa ett enkelt, obestämt men välarbetat kort ♥
Så med fyra olika stansar och en stämpel skapade jag detta kort.
Å med lite bling då förstås ;)
Utsidan enkel... Insidan enkel men med ljuvlig text fylld av tankar, hopp och kärlek.
Och ett kärt och varmt lycka till ♥
 
 
 
Önskar er alla en fortsatt fin dag och ett underbart slut på en lång och solig helg.
Kram
.:Karin~Kajsan:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...