söndag 1 januari 2012

En blick tillbaka över 2011

**Missa inte REA hos Strömstad Scrapbooking!**

Jag har valt ut några av 2011 års alster som jag är nöjd med. Eftersom jag inte har kvar några av korten så var det kul att nu gå igenom bloggen och se vad jag gjort…
Mitt mål under 2012 är att jag ska lära mig färglägga bättre med Copics, t.ex. lägga veck i tyget och bättre djup i bilderna.
För mig har 2011 varit ett speciellt år eftersom jag öppnade e-butiken Strömstad Scrapbooking. Kommande året kommer att bli spännande!
Sweet Pea Stamp - Trollslända
Påfågel (7)
Magnolia stämpel Sanglert
dopkort_scrapbooking
julkort4stromstadscrapbooking (1)
SAM_4438[3]
Gott Nytt År!
Kram Anna

10 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar. Och kul att du gillar mina layouter =) Tycker du gör underbart fina kort.
    Gott Nytt År
    Tussling

    SvaraRadera
  2. Fantastiska kort du gör!
    Tack för kommentar hos mig och GOTT NYTT ÅR! :D

    SvaraRadera
  3. Mmmm sååå fina kort

    God fortsättning

    SvaraRadera
  4. super flotte kort, og flot malet. gott nytt år her fra mig

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar!
    Med önskan om ett gott 2012 till dig!
    :) ViNo

    SvaraRadera
  6. Tjusiga kort du har gjort, känner igen den del av stämpelmotiven! =)
    Hoppas du hade ett fint nyår och en bra start på 2012!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  7. Å så många fina kort du gjort under året, och vad roligt att få se alla "de bästa" på en gång.
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  8. Så fina kort! Önskar dig ett gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Söta där med baby ängeln, undrar bara vad stämpel heter ?

    SvaraRadera
  10. Hej Anna! Bebisängeln är en digital stämpel från Mo's. Kommer inte ihåg vad den heter men googla på digistamp Mo's.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...