tisdag 24 januari 2012

Nyhetsbrev

Idag tänkte jag bjuda på Strömstad Scrapbookings tredje nyhetsbrev! Kika gärna in. Jag är ju nybörjare på detta med nyhetsbrev men hoppas att det ändå ska ge mina  kunder något :) Och så vill jag har feedback! Snälla hjälp mig. Läs om det i nyhetsbrevet.


 Det har inte blivit så mycket pysslande för mig på sista veckorna. Det är mycket med att beställa in nya varor och hantera alla ordrar som kommer in. Sen väntar jag otåligt på min Vagabond som ska komma *jippi* Är ju utan Cuttlebuggen sedan en tragisk händelse i juletid när den gick vidare till pysselhimlen *haha* 


Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Det är jättebra med ditt nyhetsbrev tycker jag. Jag ska nog klicka hem lite blommor från dig snart, tycker dina blommor är så fina och av mycket bra kvalitet (och jag har en del att jämföra med).
    Jag blir lite nyfiken på vad som hände med cuttlebugen? Ibland har jag funderat, när man tar i och ska veva igenom något som är riktigt tjockt, att nu kommer väl veven gå av eller en platta spricka, men den har klarat sig än så länge!! :)
    Ha det bra så länge!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...