måndag 30 januari 2012

Touch the stars

 

Ett dygn kvar på Strömstad Scrapbookings stora REA (t.o.m. 31 jan). Det finns fortfarande godbitar kvar bland stämplarna! Det är även REA på alla papper från Pion Design, Sandbergs Figurer och My Mind’s Eye. Även rea på en hel del cardstock från Bazzills.

SAM_4716

NU känns det som att jag är tillbaka i pysslandet igen efter att ha låtit kreativiteten vila ett tag.

Lilla Lily är målad med Copic Ciao i grönt. Lily Dancing och de andra stämplarna med henne hittar du under originella stämplar hos Strömstad Scrapbooking. Det gröna bryts av mot ett gult glittrigt papper från My Mind’s Eye som heter Sunshine. Blev riktigt vårfint tycker jag.

SAM_4717

Denna stämpeln är från samma serie som Lily. Stjärnorna är glittrade med folie.

SAM_4718

Martha Stewart fjärilspunch unnade jag mig idag och jag måste säga att den var jättefin! Helt lagom stor. 

SAM_4720

SAM_4724

Massor med blommor såklart! Den stora rosen är 25 mm och den ljuva färgen heter 2tone rose pink. Runt omkring sitter 7 mm småknoppar, 10 mm rosor, Cherry Blossoms, Hybrid Tea Buds och en röd halvöppen knopp. Massor fint med andra ord :)

SAM_4726

Papperet i beige är baksidan på det gula. Stämpeln Happy Birthday är en träkloss från Personal Impression som du hittar hos Strömstad Scrapbooking.

SAM_4723

Tack för mig denna gång!  // Anna

3 kommentarer:

  1. Finfint kort, jag gillar den "nyon/ljusgröna" färgen...
    Kul att komma igång igen...
    Ha det bra !

    SvaraRadera
  2. Ett härligt kort!
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...