fredag 26 december 2014

KORT

Idag visar jag mitt sista inlägg som gästdesigner här hos Strömstads Scrapbooking. Det har verkligen varit jätteroligt. Ett stort tack för att jag fått denna möjlighet!! Den här veckan har jag gjort ett kort i ljusgröna och gula färger. Det var en utmaning då jag tycker att det är två färger som inte är så lätta att kombinera. Men jag gillar utmaningar och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med resultatet...
Kortet är 15x15cm och jag har använt ett mönstrat papper från Prima. (Finnabair). Sen har jag dekorerat med gula och ljusgröna Rosor, ett gult Sidenband, ett vitt Spetsband och ljusgröna Rhinestones
Jag duttade på lite grönt glitter på rosorna. 
Jag har ganska ofta rosetter med på mina kort och den här gången gjorde jag en dubbel rosett. Tycker det är en helt underbar gul färg på den här sidenbandet. 

Hoppas att ni har tyckt om mina alster som jag har visat dessa veckor!
Vill ni se mer av mig så är ni välkomna att kika in i min blogg.

Kram
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...