torsdag 19 december 2013

Mitt sista julkort..

Hej,

Nu går det riktigt snabbt.. julafton väntar runt hörnet...
Därför är det här förmodligen mitt sista julkort för i år. Åter igen ett beställningskort från en arbetskamrat. Jag blev såå glad när han kom och bad mig göra ett julkort till sin fru. Jag blir så taggad och exalterad när jag får en beställning så mentalt har man redan påbörjat kortet i huvudet och vill hem direkt och sätta igång..

Ni ser resultatet här nedan.

 
Den här gången har jag använt mig av den stora vita Hellebores 45 mm Ivory
Bredvid sig har den fått en röd härlig Ros 25 mm Deep red och bär från Magnolia samt en Rose bud 15 mm Deep red.
 
 
Har använt det fina Organzabandet med satinkant på en TAG inuti kortet. 
 
 
TAGGEN

 
Baksidan på kortet
 
Detta var allt från mej!
Jag önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram Britt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...