fredag 24 januari 2014

Tack...

Trots att man ibland får göra ett kort på grund av en tråkig händelse tror jag att sådana kort uppskattas kanske mer än några andra kort.
 
Ett kort jag gjort där jag försökt hålla mig till en ganska neutral färgskala utan att det för den sakens skull göra det dystert.
 
Bibelpapper samt mönstrade papper från Bildmålarna har jag använt till kortet.


Bruna tusenskönor ur ett mixat brun/vitt paket. Finns ett stort sortiment av Tusenskönor i olika färger.
Vidare har jag använt olika blommor i rosa och aprikos toner, bland annat liljor, aprikos cottage roses och aprikos rosor.


En rosa nejlika fick också plats. Under alla blommor har jag satt lite guldfärgat nät.

Var rädda om varandra :)
Kram Primia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...