söndag 16 november 2014

.:Julkort med nyheter i flera former:.

Hej!

Idag kommer två kort med nya fina blommor från shopen tillsammans med en egendesignad julstämpel.

Blommorna är bla äppelblom och magnolior. Jag är ju blomälskare, så att få blanda in lite nya skapelser är som balsam för själen.

På korten finns också spiralstänglar, skelettlöv, pistiller, band och rosor i olika storlekar.
Lövcirkeln i hörnen är en die jag klippt isär.
 När det kommer till stämpeln så finns historien bakom den på min blogg. Där finns nu även dessa julpippisar att ladda ner för den som vill. Min julklapp till den som vill ha.


Hörnen på kort nummer två har jag stämplat med delar av två olika stämplar.
Dessa två har jag använt: 

Finns här.

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag och ett fint slut på helgen ♥
.:Kram Karin~Kajsan:.

2 kommentarer:

  1. Hallå Kajsan! 1000 tack för all inspiration du ger och lika mycket tack för de superfina stämplarna! *kram*

    SvaraRadera
  2. Underbara kort! Älskar alla blommorna! Och vad smart att använda stämplarna så...!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...