måndag 3 november 2014

:: Layout i härligt starka färger ::

Har ni sett de coola blommorna som heter Frangipani eller Tempelblomma som finns i butiken? Ni hittar dem i flera olika färger. Jag har fått jobba med de som är turkosa. Såklart blev jag väldigt inspirerad av dessa fina blommor och de fick sätta färgtemat på min layout om min nya passion!

Till den läckra turkosa färgen valde jag vitt och teal också. Jag tycker att det blir effektfullt att använda blommor i olika former när jag bygger blomkluster.
Här trivs Frangipini med stora och små vita Rosor, Liljor, Gardenia och Magnolior.

Jag lekte loss ordentligt på min bakgrund med många olika tekniker. Färgen har fått krypa upp lite även på mitt foto.

Här ser ni en närbild på mina Frangipini. Jag valde att sätta ihop dem två och två och placerade en rejäl Rhinestone i mitten.

Jag har även använt en Sakura blomma på min layout! 


Hoppas att ni också blir sugna på att skapa i dessa härliga färger och blommor!

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...