söndag 15 september 2013

.:I toner av lila:.

Hej,
Idag kommer ett kort från mig i lila toner.

Under hela min scraptid har jag haft svårt för vissa färger... Lila är en av dem.
Men jag gillar egentligen lila! Så nu har jag hittat en lösning på mina "svåra" färger ;)
Man blandar upp med vitt och så vips, så fungerar det alldeles utmärkt.
Jag kunde inte motstå dessa ljuvliga lila blommor och då får man se till att få det att fungera! ;)

Denna gång ett grattiskort och så här blev resultatet:
 
 En blandning av olika blommor i olika nyanser av lila kombinerat med vitt.
 Insidan av kortet
Och slutligen baksidan ;)

Materialet jag använt finns här:
Önskar Er alla en fortsatt trevlig dag och varför inte utmana dig själv
att skapa något i en av dina "svåra" färger? ;)
Lycka till! ♥
Kram Karin~Kajsan

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...