fredag 15 november 2013

Ett kort till far...

Min första vecka på arbetet har gått rasande fort. Försöker fortfarande att hinna med korta pysselstunder så ofta jag kan.
Har precis gjort upptäckten att om man arbetar på dagarna så är fotoljuset på den lediga tiden minst sagt inte det bästa. Trots att ljuset speglar sig lite i kortet tror jag att färgerna är skapligt rättvisa.
 
Kortet är gjort till fars dag och går i orange, brunt och grönt.
Tycker att alla de orange blommorna går fint ihop med det "rostiga" fotot.
 

Tre sorters blommor har jag använt, alla i liknande nyans. Först några dubbla liljor (Lilies dubbel -2 t warm yellow) och några rosor i samma nyans.
Längs ner till vänster fick en Sakura flower- 2 tone peach sitta.

Fina nyheter strömmar in i butiken hela tiden, jag hittar nya favoriter hela tiden. Klicka HÄR och njut av allt fint, att jag spenderar mycket tid i blomsterkategorin är väl ingen hemlighet.... ;)
Kram på er♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...