tisdag 5 november 2013

Tomteverkstaden har öppnat

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit toppen. Jag har bakat och pysslat en hel del. Har ni börjat att köpa julklappar ännu? Jag far alltid runt som en tok den 23:e december och letar julklappar. Men i år har jag faktiskt köpt några klappar redan. Idag visar jag hur jag har slagit in dem;



De fina blommorna och banden som ni hittar i butiken passar finfint att dekorera paketen med. Här har jag dekorerat med Tyll 40 mm - Cerise, Lilies Cream, Orchids - White och Rose Buds 15 mm - 2-tone Bright Pink.

Ha en fin dag!
Kram Pysselfröken

2 kommentarer:

  1. Roligt att få julklappar inslagna med kreativ anda och personlig prägel. Inspirerande att se. :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...