tisdag 12 november 2013

Julkort med glitter

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit toppen och jag har hunnit att pyssla en hel del. Jag har även hunnit med en tur till svampskogen och plockat Trattkantareller. Det känns lite konstigt att plocka svamp så här sent på året. Det brukar vara fruset och snö i skogen vid den här tiden.

Många av er är i full gång med julkortstillverkningen och så även jag. Idag visar jag ett av julkorten jag hann göra under helgen;


På det här kortet har jag använt mycket glitter men det är svårt att fota det. I kanterna av kortet har jag embossat med Frantagepulver. Jag har dekorerat med Sakura Flower - White och Tusenskönor - Mix brun/vit. Alkottarna har jag plockat i skogen och målat med vit färg.

Ha en fin dag!
Kram Frida

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...