söndag 12 december 2010

Julkort #24

 Jag kan inte fatta att jag gjort 24 julkort, ändå så kommer inte alla att få hemgjorda kort från min familj eftersom jag har sålt en del kort. Tror att orken börjar tryta snart ;)  Detta kort gjorde jag för några veckor sedan och jag tyckte det blev riktigt bra. Kanske att det får ligga mall om jag gör ytterligare några kort.

Stämpeln är från Magnolia och är målad med Pro Marker. Tyvärr syns det ljusa papperet inte så bra på kortet. Det har en grov struktur och är mönstrat med snöflingor. Designarken finns på Panduro och är lite dyrare, men jag gillar det verkligen. Bäst syns mönstret på bilden nedan.
 Stämpeln är från Reprint (tror jag). Cirklarna är gjorda med Spellbinders och bården är gjord med en stans från Panduro. 

3 kommentarer:

  1. Jättefint med kort på barnen, hela kortet ser så stilrent och fint ut!
    Ha en mysig tredje advent!

    SvaraRadera
  2. Otroligt fint kort och supersöta barn!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...