torsdag 23 december 2010

Julkort #28

Att det har blivit 28 kort! Sen var det ju några som inte blev fotade också... Det är dags för en paus i pysslandet, men jag ska visa upp det sista också. Efter att påbörjat flera olika motiv som jag inte blev nöjd men, klaffade det tillslut. Fotona är inte de bästa, eftersom de är tagna inomhus på köksbänken, men håll tillgodo. Det är samma, lite grova, papper som jag använt tidigare från Panduro. Det är med prickar i vitt och beiget. 

  Motivet med barnen är från ett klippark på Panduro. Blommorna är riktigt knallröda. Det är en enkel pappersblomma underst och en stor ros med glitter uppe på. 

  Kanterna skrapade och embossade med vitt. Bokstäverna i rött är gjorda med stans från Tim Holtz. 

Jag önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

5 kommentarer:

  1. Du har verkligen hunnit med att göra många fina julkort! God Jul!

    SvaraRadera
  2. Underbart kort!
    Vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg!
    Jag önskar dig en riktig God Jul

    Kraaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Mycket fint!

    Svar: Tack, roligt att du gillade kortet. Jag blev själv mycket nöjd med det. :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för titten på min sida.
    Du har ju också jätte mycket fint på din sida.
    ha en bra dag..
    Veronica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...