måndag 26 november 2012

Baby Edwin som flicka


DSC_0039 (533x800)

Detta kort gjorde jag på beställning till ett dop. Det går i rosa, gult och vinrött. Magnolias Baby Edwin har fått klä om till flicka och den är målad med Copic Ciao. Blommorna ovan är från min egen kollektion Sanglert. Det är Calla Lily, Orchids Pink och en vit Stemmed Lily. Gå gärna in i butiken och se vad som finns! Den vinröda blomman heter Semi Open.
DSC_0036 (798x800)

Bokstäverna är utstansade med en die från Sizzex Alphabetical. De har fått lite 3D-lack för fin effekt.
DSC_0035 (800x533)

Här syns en vit nejlika, ett par orchidéer och en ljuvlig stor knopp.
DSC_0037 (800x443)

Papperna kommer från ett litet block, Meadow Lark. I skrivandets stund finns det endast ett sånt block kvar i butiken.
DSC_0038 (800x766)

Jag sätter oftast ett litet signum på baksidan av mina kort. Här sattes bandet fast med den vanliga häftapparaten, liksom jag gjort på framsidan av kortet. Den åker ofta fram när det är ett riktigt gulligt kort, för att tona ner det söta en smula.. :)
Tack för mig! //Anna
Välkommen in till min butik Strömstad Scrapbooking.

3 kommentarer:

  1. Så himla fint bebis kort, Anna!
    Härliga färger och fina dekorationer!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert och välarbetat kort! Gillar verkligen gula och rosa/röda toner ihop!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...