lördag 3 november 2012

DT presentation!

HEJ!
Susy heter jag och började med scrapbooking hösten 2009 och är sedan dess fast!
Har alltid varit pysslig och tycker mycket om att skapa med mina händer!
Scrapbooking är för mig som balsam för själen!
Tycker det är rogivande att pyssla, att vara kreativ och låta tankar och idéer flöda, gärna ihop med en god kopp kaffe!

Min stil är lite blandad, men tycker mycket om shabby chic!
Gör mest kort men tycker också om att altra!
Färglägger gör jag med mina kära Copics pennor, men tar ibland hjälp av Promakers och MCP-teknik!
Blommor finns för det mesta med i mina alster, älskar blommor!

Jag bor strax utanför Stockholm i ett hus med min familj!
Familjen består av min man Anders och våra två tonårssöner Anton och Oliver (Oliver scrappar också)!
Här bor också vår skogiskatt Trixie!
Arbetar gör jag som läkarsekreterare/administratör inom barn och ungdomspsykiatrin och jag är utbildad undersköterska!
Tycker om fotografering, att resa, heminredning, trädgårdsarbete och att baka!
Gillar att åka på scrapbookingmässor och att träffa andra inspirerande människor!
Att bli DT för Strömstads scrapbooking ska bli enormt roligt och jag hoppas att ni alla kommer att uppleva inspiration av allt vi gör här i bloggen!
Min privata blogg hittar ni här:  Susys scrapmakeri!

KRAM SUSY 

2 kommentarer:

  1. Välkommen Susy! Det är jättekul att du ska vara med i teamet! Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...