fredag 9 november 2012

Supersnabb gåva

Hej! Cattiegirl här med en altrad ask idag. Om man kommer över en vanlig tråkig ask är det superlätt att altra den till ett helt nytt liv och fylla med något mottagaren blir glad av! Här har jag klätt i en ask med papper, stämplat en passande text (är ständigt på jakt efter bra svenska stämplar som den här fina) och dekorerat med ljuvliga blommor. That's it! Blommorna är så vackra i sig att inget mer behövs för att imponera! :-)

Man kan chalka kanterna och stämpla ytterligare om man så vill

...Runt lockets nederkant klistrade jag ett vitt
dekorband som förhöjer den lyxiga känslan...

Mina absoluta favoriter är de vackra  liljorna 
samt de tonade bladen. Lite Stickles på kanten av liljan...

Produkter från butiken:

Med förhoppning om en smula inspiration och en riktigt härlig helg! 
Kramar Cattiegirl

8 kommentarer:

  1. Så vackert och vilken fin gåva!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Superlätt säger du Cattie ;) Sugen på att försöka mig på en blev jag i vart fall :) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det er da en skøn æske du har lavet, så flot pyntet at den er en gave i sig selv. knus morkaren.

    SvaraRadera
  4. Åh så underbart fin! Ja, liljor är mina favoritblommor, de är helt underbara! kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Men jisses vilken vaker ask, såå fin textstämpel ;), och såå snyggt dekorerad, vilken fiin gåva :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. WOW! Love this so much. Great colours :) Jen x

    SvaraRadera
  7. Vacker! Jag älskar också att göra askar det är en så fin gåva i sig liksom. Gillar färgvalen och Liljorna är min favorit tror jag :) Kram!

    SvaraRadera
  8. En helt fantastiskt fin ask

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...