fredag 30 november 2012

Tavla åt en liten tjej

Att färglägga stämplade motiv kan vara rofyllt, lustfullt och alldeles, alldeles...Sönderstressande (om det vill sig riktigt illa)...Skämtosido, men ibland är det skönt med genvägar och att enbart kunna fokusera på lull-lullet: det vill säga dekoreringen! Genvägen till maffig och snabb dekorering = BLOMMOR, right!? ;-)

Idag visar jag en tavla jag gjort till min lilla tös, 
där huvudmotivet är en supersöt Flower Fairy!

Huvudblomman är en rosa/vit Hellebores med lite glitterlim,
därefter finner vi rosa små rosor och vita rosknoppar,
och mina favoriter: de ljuvliga cerice:a stora rosknopparna

Vackra kallor (Calla Lily) och en söt rosknopp.

Hoppas Ni med blev sugna på att testa att skapa med de bedårande små älvkorten!
*Kramar*
//Cattie

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Jo, jag har också kommit på det samma, att när man inte har tid och försöker sig på att stämpla så vill det sig inte. Jättebra med genvägar och speciellt om man är så duktig som du på att dekorera! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig och vacker idé Cattie!!

    SvaraRadera
  3. Å den har ju jag haft turen att få se på riktigt, en underbart vacker tavla!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart vacker tavla och vilken härlig idé!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. En helt fantastiskt fin tavla

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...