torsdag 3 oktober 2013

Ett fairykort till..

Hej,

Då är det redan torsdag igen och helgen närmar sig med stormsteg. Jag vet att Anna redan annonserat om att hon ska ställa ut på mässan i Karlstad :) men jag tar tillfället i akt i alla fall och betonar att det är dags för höstens stora Scrapbooking mässa här i Karlstad nu i helgen. Anna och hennes man kommer alltså dit och ställer ut. Jag kommer självklart att vara där och det ska bli superkul att få träffa Anna och få se hennes stora sortiment av blommor.

Dagens kort är ännu ett kort med en blomfé. Jag har använt mig av Tusensköna i vit/brun mixRosor Brown mix 15 mm, och en helt underbar gul ros - Puffy Semi rose Buds, 2 tones. Har även använt ett långt blad.




 
Ha en fin torsdag, allesammans! Hoppas vi ses i helgen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...