tisdag 1 oktober 2013

Kylskåpsmagnet i höstfärger

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Idag tänkte jag visa en kylskåpsmagnet;


Jag gillar att gå på loppis. Vid ett tillfälle fyndade jag en hel massa gamla kakformar. Här har jag målat en av dem med vit färg och fyllt med Sakura Flowers 2-tone peach, Lilies 2-tone Apricot, Lilies 2-tone yellow, Puffy Semi Rose Buds 2-tone yellow, Tea Roses och Rosor 15 mm Autumn Gold.





 På baksidan limmade jag fast en magnet.




 Från sidan så ser kylskåpsmagneten ut så här.

På några av rosorna sparade jag stjälkarna. Jag rullade dem kring ett penselskaft så de blev spiralformade.

Hoppas att ni har blivit pysselsugna.
Kram Pysselfröken

2 kommentarer:

  1. Men vilken rolig idè!!
    Såå himla fint!!
    Kram Majsan

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, gillar den mycket.

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...