torsdag 10 oktober 2013

Charming Edwin

Hej på er!

Först vill jag passa på att tacka för en trevlig scrapmässa här i Karlstad under helgen som var.

I vanliga fall vandrar jag omkring helt lyrisk som kund och spanar in och shoppar hej vilt. Den här gången var jag lyrisk över att träffa Anna i egen hög person (och hennes man) och samtidigt lyrisk över att sväva omkring bland alla hennes underbara blommor! Så fick man liksom en inblick i hur det var att stå på "andra sidan" för ett tag. Hälsade också på Pysselfröken (DT Frida) och växlade några ord. Det var verkligen jättekul att få träffa er båda!

 
I dag vill jag visa er ett kort med Charming Edwin. Är han inte charmig så säg.. ;)

Jag har målat med Distress Ink Refill, och använt bl. a Chrysantemum 2 tone pink och
Cherry Blossoms 2 tone antique blue. Den vita tusenskönan är från mixen brun/vit.

Har även använt Organza band med satinkant. Jag gillar de vita avlånga bladen och de vita små som man lätt kan sticka in lite här och var.

 
Insidan.. dock inte inskrivet något än..

 
Baksidan.
 
Önskar er alla en härlig torsdag!
Kram
Britt  

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort! Du är så duktig på att färglägga. Jag är jätteglad för att jag fick träffa dig på mässan. Hoppas att det blir fler gånger.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stämpeln "poppar ut" så fint ur kortet. Färgerna och upplägget är perfekt och jättesnyggt.
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...