fredag 18 oktober 2013

Kort och blommor i en färg...

Veckans officiella mysdag är här. Hemma hos mig är det regn och rusk vilket är ett perfekt "innepysslarväder".
Jag njuter och pysslar för fullt.
 
Idag har det blivit ett gratulationskort där jag försökte mig på att hitta lika nyanser på papper och blommor, inga starka kontraster idag inte.
 
Blomsortimentet är enormt i E-butiken och idag har jag använt mig av enbart tvåfärgade varianter.
 
När jag sätter dit mina blommor så tycker jag det är fint när något sticker upp ur blomgruppen tex Rosenknoppar, Orkidéer eller som i detta fallet Liljor. Denna variant heter Lilies- Rose pink och jag tycker den är riktigt söt.


Den större blomman är en Magnolia- 2 tone light pink en fin nyhet som tack vare pistillerna ser så levande och fin ut.
Två stycken Rosor 20mm- 2 tone Champagne pink syns också på kortet.


Många av blommorna finns i två olika förpackningsstorlekar, jag köper alltid storpack av de blommorna som har en strykande åtgång här hemma.

Ha en skön helg!
Kram Primia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...