torsdag 24 oktober 2013

Tackkort..

Hej,
 
Idag visar jag ett beställningskort till en arbetskollega. På framsidan har jag använt mig av Charming Edwin (igen) och inuti kortet Tilda with Little pocket. Kortet är ett tackkort för 25 år i trogen tjänst.
 
Jag har dekorerat med 45 mm Hellebores, burgundy. Den har sällskap av en Cherry Blossom, 2 tone antique blue, en tusensköna i gul ton och en ros 15 mm, brown mix. Har även lagt till några rosa rosenknoppar och petat in små vita blad här och där.

 
. I den andra blomgruppen har jag gjort en rosett av spetsband och lagt till vita långa blad, en nyhet i E-butiken. Ni hittar dem här. Jag har också hängt med en vintage charm i form av ett träd.

 
Närbild, här har jag använt en av nyheterna i Annas blomsortiment, en Magnolia 2 tone light pink. Den är ju bara helt underbar..
Bredvid sig har den en Cherry Blossom 2 tone antique blue och en tusensköna i gul ton precis som i andra blomgruppen.

 
Närbild på spetsbandet.
 
 
Tilda with Little pocket.

 
Själv kortet är klart, men jag har dock inte skrivit klart texten ännu..; )
Notera att jag har använt "pärlhörn" från Prima - Say it in Crystal i några av hörnen..

 
Vinkelkort
 
Detta var allt för mig!
Ha det så bra!
Kram Britt 

1 kommentar:

  1. this card is fantastic beautiful and gorgeous emblishments
    Hugs Ghea ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...