torsdag 27 februari 2014

Avslutningskort från Whimsy stamps..

Hej!
 
Jag vill börja detta inlägg med att tacka för mig för den här tiden som DT hos Strömstad Scrapbooking. Det här har varit mitt första DT uppdrag och det har verkligen varit toppen. Jag har haft väldigt roligt när jag har gjort mina kort med hjälp av Annas underbara blommor. 
 
Tack till alla er som lämnat era fina kommentarer, de tar jag absolut med mig!
 
Jag vill tacka Anna för att hon gav mig den här chansen och även för förtroendet att få fortsätta. Dessvärre kolliderar det med annat uppdrag och tiden räcker inte riktigt till.
Hoppas också att jag har inspirerat några av er därute.
 
Mitt avslutningskort blir en somrig och gullig stämpel från Whimsy stamps - Summer ice Cream.
Jag har färglagt med distress ink refill.

 
En rosa Chrysantemum nere till vänster med en baby blue Wild rose, gul tusensköna och lilja samt stor och liten rosenknopp. En vit Pearl pins och metallhörn som ni hittar under dekorationer.

 
Rosetten är organza med satinband med liten rosa ros i mitten.. 
 
 
Tusenskönor, liljor och smårosor..

 
Whimsy stamps
 
 
Detta var allt från mej!
Kramar till er alla och hoppas vi ses igen!
 
Britt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...