söndag 2 februari 2014

.:Lady Victoria:.

Hej vänner!
 
Idag lämnar jag över till damen på bilden...
-Lady victoria!
Hon är en skapaelse från Kenny K och lämnar en viss prägel bara
genom sin blick och sin helhet. 
Återigen leker jag med inslag av orange och denna gång i kombination med
brun och rosa...
Under den tid då jag hade svårigheter med just den orangea färgen så drar jag mig till minnes att såväl papper som dekorationer lös i en helt annan ton av orange...
 
Idag finns en hel uppsjö av fina orangea toner och gissa om dom spelar väl ihop med rosa och brunt?!
-Jo, jag tackar! ;)  
Jag har valt att färglägga fröken Victoria med akvareller denna gång.
Och för att framhäva de bruna tonerna har jag satt dit spiralstänglar i en guldig ton tillsammans med blommor i rosa och orange.
Ännu ett kort ville denna söndag vara med...
I toner av vitt, turkos och brunt skickar jag en vän en liten "kram"...
Blommor kan aldrig användas för mycket! ;)
Och här fick också ett band och ett blingsnöre skina med sin glans...
Blommor kan man ju aldrig få för mycket av ;) Eller hur?
Hjärtligt välkommen in i shopen och strosa runt...
 
Ha en fortsatt underbar söndag och njut av dagen!
.:Kram Karin~Kajsan:.
 

1 kommentar:

  1. Dina kort är av de finaste jag sett. Jag älskar hur du placerar dina stämplar o hur du kombinerar alla blommor så underbart. Själv är ganska ny i denna hobby, men jag lär mig hela tiden ny tips på länkar, bloggar osv.
    Med vänlig hälsning
    Annika Stenhaug

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...