lördag 1 februari 2014

.:Hey you:.

Hej!
 
Idag kommer ett extrainlägg från mig.
Jag har pysslat en del på sistone och känner sån glädje över att skapa kort just nu...
 Så det har blivit en del ;)
Därför delar jag med mig lite extra.
 
Som jag nämnt tidigare så har orange alltid varit en svår färg för mig.
Och jag antar att glädjen i att hitta nya sätt att använda denna färg har gjort det till något extra roligt.
Jag tycks kunna peta in denna färg i det medsta just nu...
Så idag blir det kombinationen orange, svart, och gult.
Jag fullkomligt älskar hur dessa färger låter den blåa nyansen sticka ut lite extra!
Så mitt tips till er alla där ute:
Låt färgerna flöda och leta efter knasiga kombinationer och testa hur det blir! :)
Rätt som det är så hittar man något otippat som fungerar klockrent ihop!
Och här kommer mitt kort:
Blommorna mjukar upp det annars ganska vassa kortet och gör det lite...
Ja... Mjukare ;)
 
Och med små hintar av blått även bland dekorationerna binder det in de blå tonerna
så att de inte känns felplacerade.
Önskar er alla en fortsatt fin och kreativt färgsprakande lördag! ♥
Ses här i bloggen imorgon igen ;)
 
Stor kram från Karin~Kajsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...