torsdag 6 februari 2014

Tilda med blåbärsfilt

Hej,
 
Hoppas ni alla har det bra därute!
Idag vill jag visa ett kort med motivet Tilda with blueberry blanket, alltså Tilda med blåbärsfilt.
Hon är så söt och jag kände verkligen för att göra ett lite somrigare kort trots att jag uppskattar vintersäsongen också.

 
Här har jag använt Magnoliablomman längst upp till höger tillsammans med en 15 mm ros, Dark blue navy. Den underbara spetsen längst ned på kortet hittar ni här.
Jag har även använt bandet crispy horisontellt.

 
Här har jag använt de ljuvliga blommorna rosa Cherry Blossom, Wild rose Ivory, 40 mm, Rosa och vit ros 15 mm och blå ros, Dark navy blue. Även blåa bär har jag lagt in.
 
 
Magnoliablomman i närbild.

 
Den fina uggle charmen hittar ni här. Den är från en förpackning om 10 st charms i antiqe stil.

 
Insidan av kortet.

 
Sidovy
 
 
Ja, detta var allt från mig.
Kramar från Britt
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...