torsdag 13 februari 2014

Butterflies and Flowers...

Hejsan!

Torsdag igen... ja veckorna flyger verkligen fram nu..
Vet ni förresten att det är Vänliga Veckan den här veckan, för att inte tala om Alla-Hjärtans-dag i morgon. Jag har två kort att bjuda på idag, det ena är en helt ny stämpel för mig och kommer från Crafty Sentiments Design. Den heter Butterflies and Flowers, klicka HÄR så kommer ni direkt till stämpeln. Jag tycker hon så söt och man längtar efter sommaren när man ser henne. Den andra är en Magnolia som heter Tilda hiding heart. Tillsammans har jag sååå många härliga blommor att få visa att jag blir alldeles ivrig.. *smile* 

Håll i er för nu kör vi... ; )
 
 
Här har jag en härlig mörkröd Wild rose, 30 mm från Mixed Red. Runt den har jag rosor, Vintage pale Apricot, 20 mm och 10 mm och en nyhet Strawberry Flower som finns i White och Pink. Lade även till 10 mm rosor Ivory längst ned.
 
 
För att hela bilden ska ses ordentligt har jag använt en annan ram till just detta kortet..
Här har jag använt mig av band crispy 50 mm och sidenband bordeaux.
Länk till blandade band hittar ni HÄR.
 
På andra sidan har jag samma blommor som på vänster sida, men även ett par mörkröda rosenknoppar fick följa med plus två 10 mm rosor Ivory som bilden ovan.
Ni ser även ett metallhörn i silver som jag har dekorerat lite Fran-tage på och en vit Pearl pins som ni hittar under Dekorationer, även den lite Fran-tage på om ni tittar noga; )

 
Här en rosett av prickigt sidenband i härligaste ljusrosa där jag dekorerat med metallblomma Daisy och därpå lagt en 10 mm ros Burgundy.

 
Närbild

 
Här ser ni de underbara blommorna i närbild..

 
 
Här en TAG till kortet...

 
Den är dekorerad med det härliga ljusrosa prickiga sidenbandet igen och en härlig 10 mm ros, Burgyndy.
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Här kommer andra kortet med Tilda Hiding Heart.
 
 
Här hittar ni en härlig mix av en 30 mm Wild rose - 2 tone tan och en 25 mm ros - Vintage Apricot.
En 40 mm Cherry Blossom från Sanglerts egna kollektion och Rose buds 15 mm - 2 tone baby blue tillsammans med en Buds Hip Shape (S) - Mixed White/Cream. Även några rosor 10 mm - Vintage bordeaux finns med och en nyhet Strawberry flower finns med. Det vita spetsbandet hittar ni HÄR.
 
 
Sidovy

 
Här finns förutom Strawberry flower, Ros 30 mm och en 10 mm rose, finns också en lite större ros - 20 mm - Vintage bordeaux.

 
En 10 mm Ros - Vintage bordeaux
 
Detta var allt från mig idag!
Jag passar på att önska er alla en Härlig Alla-Hjärtans-dag i morgon!
Kram Britt
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...