tisdag 25 februari 2014

Prinsesskort

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Här har det snöat och regnat. Usch och fy. Jag längtar till våren. Idag bloggar jag för sista gången här. Tusen tack för alla fina kommentarer och tack till Anna som gav mig möjligheten att designa för Strömstad Scrapbooking.

Idag vill jag visa ett prinsesskort som min systerdotter ska få när hon fyller år:


På sidan har jag limmat fast en rosett av tyll. Den syns lite dåligt på kortet tyvärr. Jag har även dekorerat med Crispy 38 mm - White, Lilies - Baby Blue, Rosor 10 mm - Vintage Beige, Rosor 25 mm - Vintage Beige och Nejlika  - Brun.

Nu ger jag mig av ut på nya äventyr. Tack för den här tiden! Jag önskar Anna och mina DT-kollegor lycka till!
Kram Pysselfröken

1 kommentar:

  1. Hej Frida
    Jättefint kort precis som vanligt! : )
    Lycka till med dina nya äventyr!
    KRAM från Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...