torsdag 20 februari 2014

Tilda with heart arrows

Hej,

Idag vill jag visa ett kort med Tilda with heart Arrows. Även om Alla-hjärtans-dag har passerat så tycker jag det här motivet passar till väldigt många fler tillfällen.


Jag har använt mig av flera olika härliga blommor, bl a  Wild roses 40 mm - Ivory längst upp till höger, tillsammans med Orchids - Purple och Cherry Blossom - light lilac violet mix.
Ni ser också två vita spiralstänglar längst upp och vit spets.
 
 
Även längst ner till vänster har jag använt Cherry Blossom - light lilac violet mix tillsammans med Orchids - Purple och en ros 10 mm Burgundy. 

 
Band crispy 50 mm kan anas i bakgrunden och till höger de två söta hjärtan hittar ni under dekorationer.
 
Kram Britt
 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...